Onsdag

Publicerat: 2010-12-22 Kl: 21:11:00 | I kategori: Allmänt
Varit ute och åkt hela dagen. Åkte strax efter 13 och kom precis hem. Uträtt massa ärenden i stan och i Birsta! :) Nu är vi riktigt redo för julen!

Lite julmat i Timrå och sedan blev jag avsläppt här hemma i stan av P som åkte vidare direkt till sjukhuset, för nattjobb! Jag saknar honom redan! :) Eftersom jag tycker om att slå in julklappar och göra fina klappar så tänkte jag sätta mig och göra de nu! Ska bara sätta på lite julmusik så jag får julstämning!

Vi kom hem med lite allt möjligt idag. Bland annat så fick denna gofilt följa med hem. Finns på BOOM och kostar 199 kr! :) Underbar & mysig!


Kommentarer
Postat av: Nikita

åh , du som köpt den där , måste få fråga

är den marinblå i färgen sådär "new england marinblå" eller är den mer KNALL/KLAR blå ??

är sugen på den där till albins rum, men tyckte den såg så klarblå ut på bilden som var i nån annons ja såg..

2010-12-23 @ 20:30:00
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0