Torsdag

Publicerat: 2010-08-06 Kl: 01:38:21 | I kategori: Allmänt

När P vaknade idag efter nattjobb så åkte vi ut till Timrå på Mittnorden cup för att kolla på lite fotboll. Småungarna är så himla söta när dem springer efter bollen, alla jagar bollen så det blir som en stor klunga! Ska man jaga bollen så ska man.. ;) Det blev en kebabsallad till middag på Kebab House, och sedan åkte vi och hälsade på Emil och Bella en stund innan det blev träning för grabbarna. När grabbarna åkt på träning blev det taxfree surf och en massa surr. Efter träningen hämtade P upp mig fort som tusan hos Bella och sedan blev jag avsläppt här hemma eftersom P skulle vidare på nattjobb! :) Han hade 25 minuter på sig att åka från Ljustorp, hämta upp mig i Sörberge och sedan vara på jobbet uppe i Nacksta kvart i nio. Han hann precis! Jag gick en sväng till Madde när jag kom hem och har nyligen kommit hem. Blev tvmys och surr. Vi tjejer är bra på det! ;) Imorgon börjar jag jobba igen, mina tre lediga dagar är förbi! :)

Nu blir det sängen. Godnatt! 

   
 

Kommentarer
Postat av: sanna

tack, vi hade de riktigt härligt :)

2010-08-06 @ 10:10:32
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0