Sista "sommarlov"veckan/jobbveckan..

Publicerat: 2010-08-25 Kl: 00:44:57 | I kategori: Allmänt
Ny kvällsläsning! Peeeerfekt insomningsmedel.


Var på ljusparty igår och varit på inredningsparty ikväll. Har ett fullspäckat schema denna vecka, inte med jobb utan med annat smått och gott! :) Jag jobbar bara 34 timmar denna vecka så det är lungt på jobbfronten! Går på ett dygnspass på imorgon. Sista passet innan skolan börjar dessutom! Det känns konstigt. Väldigt konstigt. Ihelgen blir det att ta det lungt och ladda om för skola, praktiken. Tre år har blivit ett år. Jag vet att tiden kommer rusa fram. Och det är jag glad för! :)

En bild på ljuslyktorna jag köpte sist jag var på Timrå gårdsbutik!


Nu ska jag läsa några rader i tidningen jag fick idag. Tror jag får lämna IKEA-katalogen till morgondagens kvällsläsning på jobbet. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: nikita

vilka fina lyktor, fint sken i dem också!!

2010-08-25 @ 12:28:00
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0