Ledig i några dagar! :)

Publicerat: 2010-08-02 Kl: 23:09:43 | I kategori: Allmänt
Min jobbarvecka, måndag till måndag är nu förbi! :) Nu ska jag njuuuta av tre dagars ledighet! :)

Ikväll har jag varit och hälsat på släkten i Söråker, hämtade P på jobbet klockan nio och efter det har vi bara legat i soffan! :) Hade ni sett oss nyss så hade ni fått er ett gott skratt, vi somnade på varsin sida av soffan, helt utslagna! haha..

Bäst att pumpsa ner i sängen nu tror jag, P har krypit ner redan eftersom han ska upp tidigt imorgonbitti igen. Men även jag ska upp i hyffsad tid imorgon, 
ska på birsta med Bella och Madde på förmiddagen! :) Sen blir det fotboll på kvällskvisten!




Godnatt!
Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Tycker om dina fina bilder du tar! :)

2010-08-03 @ 18:58:23
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0