Tjejtorsdag

Publicerat: 2010-08-12 Kl: 23:41:38 | I kategori: Allmänt
Vart en torsdagskväll med tjejerna ikväll! Ost, kex och chokladmousse blev det på vardagsrumsbordet! Supertrevligt! Måste absolut göras om! ;) Perfekt "sitta ute på balkongen väder" var det också, hela 19 grader när vi satte oss ute vid 22-tiden.

Imorgon blir det tidig uppstigning här hemma! Båda börjar jobba tidigt. Jag ska jobba några timmar utöver min egentliga arbetstid. Blir 7.30 till 21! Sedan ledig Lördag och Söndag! :) Derby match på lördag mellan Söråker och Ljustorp. Som ni kanske vet så är mitt hjärta P huvudtränare & spelandetränare i Ljustorp, vilket betyder att jag självklart hejar på dem! :) Blir en spännande match!

Nu blir det snart sängen. Godnatt! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0