Ledig imorgon! :)

Publicerat: 2010-08-31 Kl: 22:41:51 | I kategori: Allmänt
Suttit med grubbarbetet idag, från 8.30 till 15.00! Pphhu! Vår grupp blev tilldelad ämnet KOL/Astma! Skulle ha fyra vetenskapliga artiklar i arbetet. Dessa artiklar.... Tog en jäkla tid att hitta och översätta dem från engelska till svenska! Men nu är vi äntligen klar med arbetet och laddad inför examinationen på fredag. Men först har jag BarnHLR på torsdag. Eftersom vi jobbade på så bra idag och blev klar så är vi lediga imorgon! SKÖNT!! :) P mitt hjärta är tokförkyld, så jag håller tummarna att jag inte blir smittad! Han hade BarnHLR idag så imorgon ska hans grupp sitta med uppgiften. Så hoppas han mår lite bättre imorgonbitti iallafall! :)

Blev en shoppingsväng till birsta efter middagen. Jag köpte två höstjackor från H&M, en kofta från Sisters samt tre par skor från Nilson. P köpte en supersnygg långärmad tröja från diesel som kommit in på Carlings idag samt ett par skor på Nilson! Blev storshopping på Nilson! Blev ett par stövlar, ett par stövletter och ett par vagabond sandaler till nästa sommar för min del.

Jag har även varit på pass ikväll. Otroligt jobbigt (märks att man inte hållt igång under sommaren) men otroligt skönt efteråt! :)


Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Visa alla köp! :D

2010-09-01 @ 18:08:57
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0