Reafynd

Publicerat: 2010-08-03 Kl: 17:19:43 | I kategori: Allmänt
Har fyndat massa fina saker sista veckan! Halva reapriset på Åhlens ledde självklart till en massa fynd förra veckan då jag och P var i farten. Vi har bland annat fyndat massa saker till balkongen som får invigas nästa sommar.. Bland annat en matta, nya blomlådor och krukor! Även idag då jag var på Birsta med Madde och Bella fyndade jag lite saker! Både till mig själv, till P och till hemmet. Visar några saker! :)


Fikabricka 14,50kr och ljuslykta 34,50kr.


Skärp från Monki.


Halva reapriset på Åhlens! Denna hängare gick lös på 25kronor! Kommer användas till nycklar här hemma! :)


Det bästa fyndet idag... En Twist & Tangojacka från MQ. Ordinariepris 1999kr. NU: 249kr! Både Madde, Bella och jag kommer ha likadan jacka i höst.. ;) Haha! Den är dock lite stor eftersom det bara fanns strl 38 kvar, men med ett skärp i midjan så ska den nog kunna se snygg ut! :)



Vart en salladslunch på Charm idag! :)




Ikväll blir det fotboll i Matfors! Cicci hade hört ryckten om att jag skulle på matchen ikväll så vi ska åka dit tillsammans om en timme! :)

Trevlig tisdagkväll gott folk!
Kommentarer
Postat av: SVENSKK

GRYMT snygg jacka!

2010-08-03 @ 18:59:39
URL: http://svenskk.se/
Postat av: Nikita

Fin hängare!

jackan gillade ja me , tkr den ser ut att sitta snyggt på dig , ser inte alls stor ut så den kommer du säkert ha mkt nytta av i höst :D

2010-08-03 @ 21:38:23
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0