Tiden går fort..

Publicerat: 2010-04-04 Kl: 22:50:20 | I kategori: Allmänt

Idag är det precis fem år sedan min lillebror Maximilian föddes!
Det känns väldigt konstigt eftersom det inte alls var länge sedan jag och P satt på sängkanten och snusade på den underbara bäbisdoften. Helt otroligt vad tiden gått fort! Nu är han en riktig storkille helt plötsligt! :) Idag är det också 3 år sedan jag tog bilkörkortet! :) 4 April är alltså en bra dag!

Har jobbat ett långpass sedan igår, varit på Birsta och varit på kalas idag! :) Har även varit och hälsat på min farmor och farfar nu på kvällskvisten efter kalaset! :)

Imorgon blir det att sitta med ett grupparbete som handlar om organisationsteorier som ska redovisas på tisdag. P har match mitt på dagen på Norrporten imorgon, så tänkte försöka hinna se den också! :) Kommer nog gå galant att hinna med allt.. om allt går som planerat, förstås! ;)

Godnatt!

     

Här har Maximilian på sig kläderna som Pontus hade varit och köpt i födelsepresent som han fick dagen efter han kommit hem från BB! :D På kortet är han nån månad gammal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0