Måndag/Tisdag

Publicerat: 2010-04-27 Kl: 23:36:26 | I kategori: Allmänt
Vi åkte som jojosar igår.. Blåbärstippen, timrå, hassela, stan, timrå, stan.. Ja, listan kan göras låång! Väldigt alerta om jag får säga det själv! ;) Det vart alltså en storstädning av förrådet igår. Gick igenom allt i förrådet och åkte på blåbärstippen och slängde massa saker, sen blev det hassela för att lämna av vårt jätte fina köksbord (som inte får plats i vårt nya kök). Vi tog även med oss duschväggen jag vann i våning & villa tävlingen eftersom både bordet och duschväggen tog för stor plats i förrådet. Nu är det rent, fräscht, ordning och reda i förrådet! :)

Idag har jag gått igenom alla skor och väskor jag haft i förrådet. Har tagit upp vår/sommarskor och tagit ner vinterskor. Även vinterjackorna åkte ner i förrådet.

Jag hittade ett recept i en tidning häromdagen på fläskfilé Tonnato. Det hördes väldigt gott så idag testade vi receptet. Tonnaton var riktigt smaskig till klyftpotatis och bea'sås! 8 av 10 poäng!

Ikväll har jag varit i Söråker och hälsat på och imorgon har jag skola (redovisning). Ska redovisa om patientsäkerhet/kvalitetssäkring. Har precis gjort klart referenslistan i power-point presentationen jag tänkte använda imorgon.. så nu är jag redo för morgondagen! :)

Bäst att man kryper ner nudå så man kommer upp i tid imorgon! :) Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0