Ny vecka..

Publicerat: 2010-04-19 Kl: 13:13:26 | I kategori: Allmänt

Måndag och ny vecka! 
 
Nu sitter nya sommardäcken på! Dem hade inte tid att sätta på däcken på Careta igår men dem hade ändå balanserat dem på fälgen så vi åkte ut till Timrå där P bytte däck! Efter det åkte vi ut till söråker, till mormor & morfar och farmor & farfar. Vi har hämtat hem cyklarna så nu kan vi tokcykla om vi så vill! ;)

Denna vecka ser ganska lugn ut faktiskt. Har en individuell uppgift som ska göras och som ska redovisas nästa vecka. Jag ska alltså hålla en redovisning på max 25 minuter om patientsäkerhet och kvalitetssäkring. Det finns ganska mycket om det så nu på förmiddagen har jag suttit och försökt fått ihop några kloka sidor om det. Tänkte forsätta imorgon! Nu ska vi ta premiärcyklingen och cykla bort till skolan. Har några böcker att hämta. Vi kanske cyklar till Sidsjön efter? Sedan ikväll blir det träning för min del. P ska iväg på ett möte sedan också.

I veckan ska vi storstäda förrådet. Vinterdäcken får inte plats där nu!! Det är proppat med en massa kartonger sedan flytten. Tre stora svarta sopsäckar med skor har jag också där... Blir som julafton när jag ska kolla igenom dem! ;)

Hoppas att ni får en toppenvecka ni med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0