Långledigt

Publicerat: 2010-04-28 Kl: 22:34:00 | I kategori: Allmänt
Redovisningen idag gick kanon! Jag brukar aldrig vara speciellt nervös inför redovisningar, men idag var jag extremt nervös innan. Jätte nervös! Men det släppte som tur var efter första meningen.. Jag fattar inte vad jag hade fått för mig eftersom jag var så nervös.  Men som sagt.. De gick kanon! :) Jag är jätte nyfiken på vad jag kommer få för betyg. Spännande!!

När jag kom hem från skolan hade P gjort mat. Den satt fint i magen och efter maten sprang jag ner till gymmet direkt för att gå på IndoorWalking som bara Helex har. Ego har ju inte det så jag har bara kunnat gå på det på Helex! :) Man blir helt slut efter 45 minter, super skönt efterråt. Efter passet mötte jag upp Viktoria för en promenad. Vi gick till Sidsjön och tog ett varv där. Jag är nu hemma och nyduschad. Har varit och handlat och ska bädda rent i sängen. P är och kollar på fotboll. Jag ska snart hämta honom när matchen är slut! :)

Imorgon ska vi besöka IKEA. Ska köpa utemöbler! På kvällskvisten kommer min pappa m. familj och hälsar på! :) P har som vanligt fotbollsträning, han tränar jääääääääääääääämt! Men han hinner vara hemma en stund då vi har besök iallafall! ;)

Vi har låååånghelg nu!! SKÖNT! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0