Grattis Johanna!

Publicerat: 2010-04-20 Kl: 23:27:56 | I kategori: Allmänt
Idag fyller min vän Johanna år! Stort grattis till dig! :)

Vid tolvtiden idag tog jag och P en promenad i totalt 1,20h. Kanonfint väder ute förutom att det tokblåste titt som tätt. Sen blev det plugg på eftermiddagen! Till middag blev det P hemmagjorda köttfärsbiffar! :) Muums! Jag gick på indoorwalking45 efter middagen och sedan åkte jag och umgicks med Bella på kvällskvisten! :)

Nu har jag precis gjort en cheesecake som jag ställt i frysen och stekt kycklingen till morgondagens lunch, kycklingsallad blir det!

Det har varit en kanondag förutom att jag varit väldigt pollenallergisk. Detta blåsväder gör att man har hela lägenheten med pollen snart! Grrr!

Nu blir det sängen.. Ska upp i tid imorgon, antingen blir det en pluggdag eller en städaförrådet-dag! Sov gott! :)

   
Förra året då vi firade Johannas 20 årsdag!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0