Långhelg!

Publicerat: 2009-09-03 Kl: 21:55:41 | I kategori: Allmänt
Idag har jag varit allert. Det måste vara det rätta ordet idag!
Har precis bokat in en dejt med gamla klassisar imorgonkväll klockan 19.00. Skall ut och äta och ha trevligt. Ska bli jätte roligt eftersom det var jätte länge sedan jag träffade vissa av dem! :) Något jag verkligen ser fram emot.

Föresten har jag helg nu! Ledig från föreläsningar imorgon! :)
Jag har en händelserik helg framför mig! :) De gillar jag!

Nä, nu ska jag läsa Sundsvalls Tidning som jag aldrig hinner läsa på morgonen. På morgonen sover jag hellre 10 minuter längre istället för att kliva upp och läsa tidningen på morgonen. Jag brukar spara den tills att jag ska gå och lägga mig & läsa den i sängen. Men nu ska jag lägga mig i divanen & uppdatera mig om vad som händer, hänt i Sundsvall den sista tiden. Vanilj té på det så är allt kanon! 

Hejsvejs!







Kommentarer
Postat av: Caroline

mysig lägenhet ni verkar ha!:-) kul det ska bli & träffas imorgon:) KRAM

2009-09-03 @ 22:08:29
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: L

Oh vad fint ni verkar ha det! =)

2009-09-03 @ 22:24:51
Postat av: Cicci

Jaaa det va jätteläskigt. Tydligen så kan det bero på att det blir varmt när man duschar och sen kallt så pga värmeskillander så kan den explodera! så förvara den inte i badrummet i så fall! ganska sjukt att man inte ska kunna ha vågen i badrummet! vi har köpt en ny nu av plast och metall, exploderar den så vet jag inte vad! :)

2009-09-04 @ 08:39:31
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0