Flitigt!

Publicerat: 2009-09-30 Kl: 18:16:08 | I kategori: Allmänt
Klockan är över 18.00 på kvällskvisten & jag sitter fortfarande kvar i skolans bibliotek och pluggar. Magdalena cyklade hem för ett litet tag sedan & jag tänkte sitta i två, tre timmar till. Dock inte i Bibblan eftersom de stänger om en timma. Tänkte förflytta mig till ett annat rum där det sitter fler i från klassen och pluggar. Har precis varit och ätit lite utemat med grabbarna som också sitter och pluggar i en datasal!

Bäst att återgå till plugget igen om det ska bli något gjort ikväll!
Ha en forsatt trevlig kväll! :)


..Känner mig likvärdig.. eller? ;) NE, inte än på ett tag!! ;S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0