Min Måndag

Publicerat: 2009-09-07 Kl: 17:24:27 | I kategori: Allmänt
Händelserika dag..
Började morgonen med att bli stoppad i en alkoholkontroll. Gissa vem som stod där och vinkade in mig? Joo, Petter!! ;) Haha! Vad är oddsen att jag ska bli stoppad av just honom klockan 8.25 på morgonen? Stressad, stressad, stressad, stressad vart jag när jag fick syn på "de blåa männen". När jag såg att det var Petter började jag skratta istället! ;P Kändes så overkligt eftersom jag hade skämtat om det igårkväll! ;) Och ingen rattfylla fick han sätta på mig heller eftersom det var negativt! ;) Tur det!! :P Hos frisören gick det bra. Vart jätte nöjd. Kommer garanterat gå till samma frisör fler gånger! :) Vi la i lite fler röda nyanser i håret & sen klippte hon av en bit av kalufsen. Kom hem lagomt till Pontus uppstigning, åt en frunch & sedan cyklade vi bort till skolan. Började inte förän 13.15 idag. :) Farmakologi stod på schemat och det var rätt intressant men jag satt mest & hade ångest. Det är verkligen hur mycket som helst vi måste kunna inom ALLT...

Nu har vi kommit hem & nyss ätit lasagne. Vi ska snart åka ut på Birsta. Ska köpa en till födelsedagspresent & sedan ikväll får vi se vad som händer... :) P & P ska iväg och spela Badminton ikväll tror jag. Igårkväll var alla fyra iväg på Pontus jobb och spelade. Jätte roligt var det!! :)

Som ni märker så drar jag mig för att sätta mig ner och plugga..
Önskar jag kunde lägga över plugget på någon annan och ändå klara tentan! :)

Ska sätta mig och göra ett veckoschema senare ikväll som ni ska få se ikväll! :)
BuhäääÄä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0