Kämpa!!

Publicerat: 2009-10-12 Kl: 14:27:50 | I kategori: Allmänt
Sitter hemma hos mormor och morfar och har pluggat sedan elva idag men det känns som att jag inte lärt mig så mycket. Självklart har jag lärt mig något men det går så förbaskat långsamt eftersom man måste försöka få en helheltsbild om allt! Motivationen är 0 idag men jag måste plugga. Jag hoppar från det ena till det andra ämnet. Jag vet inte vart jag ska börja lixom. 72 dagar till Julafton & 73 dagar tills vi åker till Asien. Bara kämpa nu, för snart är vi där... Måste käääämpa!

Imorgon är det en vecka kvar till tentan & vi har hemmastudier hela veckan, det uppskattas!! :)

Ska forsätta plugga ett tag till, sedan blir det middag här och efter det ska jag åka till tandläkaren. Sist jag var där så var jag tydligen inte kallad, men det var jag eftersom det datumet stod i brevet jag fick i postlådan! Störande, men vilket fall så ska jag dit idag! Hoppas att de inte blivit en dubbelbokning igen nudå!! Sen bär det iväg hem till Pontus föräldrar där P är! :) Där blir det plugg och sen kanske birsta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0