Onsdag

Publicerat: 2009-10-07 Kl: 15:39:02 | I kategori: Allmänt


Dags att gå ut och få lite frisk luft nu innan middagen. Mormor håller på att göra torsk till middag idag. Mumsigt! :) Själv har jag pluggat sedan elva och nu ska jag inte plugga något mer idag. Jag är låååångt ifrån färdig, men har beslutat mig för att jag är färdig för idag eftersom jag inte kan ta in hur mycket som helst på samma dag. Bättre att ta in lagomt mycket och kunna det bra istället för att läsa in massor och inte fatta nått. Jag ska besöka farmor och farfar sedan ikväll tänkte jag. Perfekt när man bor i söråker nu, då har man alla släktingar runt omkring sig som man annars inte besöker så här jätte jätte ofta, som flera gånger i veckan. Mamma med familj ska också få sig ett besök! :) Bäst att pysa iväg ut på gården ett tag & busa med hunden så att jag får lite friskluft och ny energi! :)


Kommentarer
Postat av: Issa

Vilken fin mössa du har:) kramis!

2009-10-07 @ 16:37:05
Postat av: Svar till dig Issa! :)

Tack vännen! :) Snäll du är!

2009-10-07 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0