Hiss och diss!

Publicerat: 2009-10-20 Kl: 23:19:08 | I kategori: Allmänt

Med. Vet tentan är nu skriven.. Alltid lika svårt att säga hur det gick. Jag håller tummarna för att de gick bra! Det är alltid svårt att säga hur de gick.. Den jobbigaste och största tentan på hela utbildningen är iallafall skriven nu!! (Det är också den intressantaste kursen jag läst!) .. Jag vill klara den! :)

Efter tentan blev det en välförtjänt lunch på Invito med Pontus, Magdalena & Petter! :) Pontus hade suttit utanför tentasalen i nästan två timmar och inväntat mig. Han har alltid en raketfart då han skriver tenta! :) Fattar inte hur han hinner gå igenom en tenta på 110 poäng på lite mer än två timmar... Helt otroligt! :) Efter lunchen blev det en massa shopping! :) Jag skall visa er allt jag köpt så fort allt är på sin plats i "nya" lägenheten som snart blir vår. Just nu händer det en hel del.... :) Tids nog ska ni få veta! :)

Helt ärligt fattar jag inte hur VI orkat detta. Vart har vi fått orken ifrån?! Vi fick i början av kursen akutflytta från lägenheten, vi gick i skolan på dagarna och sen på kvällarna efter föreläsningarna flyttade vi, packade kartonger, körde släp, städade osv. Skola, flytta, sova, skola, flytta, sova... Vi har under kursens gång varit på flera lägenhetsvisningar åt höger och vänster. Det har varit hiss och diss. Vi har nu hittat den perfekta för oss, som vi vill ha! Hur har vi oooorkat allt samtidigt? :) Något man kan fundera över... Vill tacka alla underbara människor vi har haft runt omkring oss, som har stöttat och hjälpt oss! :)

Imorgon är det skola som gäller igen! Ingen lugn stund. Vi har ett stort examinationsseminarium om massa olika sjukdomar i början på November, så det är bara att forsätta kääämpa!

Imorgon ska vi träffa mäklaren efter eftermiddagsföreläsningen. Intressant, intressant! :)


Vill nå mållinjen NU.. Vill nå ledighet...
Vi har mycket att stå i efter kursen slut. Bla flytt! och sen THAILAND!

Ikväll har jag återhämtat mig. Helt otroligt att man inte ha behövt plugga till tenta ikväll. SÅÅÅÅ SKÖNT! :) Underbar känsla! Har tagit tag i mitt liv igen också, som jag sa att jag skulle göra då tentan var över! Underbaaaart! :) Känns som att man haft 10 kg vikter på axlarna, som nu försvunnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0