YES!

Publicerat: 2009-11-06 Kl: 23:59:13 | I kategori: Allmänt
Klarade praktiska provet igår!
Klarade examinationsseminariumet idag!

Kursen är nu över. Vilken underbar känsla!

Ihelgen blir det till att njuta. Jag har inga direkta planer för helgen, vilket är otroligt skönt. Imorgon ska jag jobba några timmar mitt på dagen och sen tar jag dagarna som dem kommer!

Ikväll har jag gottat ner mig tillsammans med Magda och sett idol! Nu ska jag och P nog krypa ner! :) P ska följa med morfar och köpa en soffa vid tiotiden imorgon som mormor och morfar ska ha i nybyggda gäststugan i Åre! :)

Säger det en gång för alla....
Underbart med helg!
En pluggfri!!!


Ni har väll inte missat dessa godingar? Rosa Bandets bilar. Ikväll smaskade vi på dessa och det var inte dumt. Rosa rattar framför idol passade perfekt!
Kommentarer
Postat av: Sara

Håller tummarna på att du klarar tenta! :-) Det tar ju ett tag för dom att rätta den... ;-) Har du haft POP kursen ? Kör samma uppdelning där så kommer det gå galant :-) Blir det någon praktik snart förresten ?

2009-11-07 @ 11:23:46
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0