Shopping med Ellan!

Publicerat: 2009-11-22 Kl: 00:18:56 | I kategori: Allmänt
Igår var jag som sagt i Härnösand. Jag ringde och frågade om Elin, min lillasyster ville Följa med, och det ville hon! Så jag hämtade henne på skolan vid halv Två tiden och sen styrde vi upp mot Härnösand. Vi hittade massa fint. Men handlade inte så fasligt Mycket ändå .. Jag kom bland annat hem med en Lisbeth Dahl ljuslykta! Längtar tills den ska tändas! Jag tror den kommer bli fin med Ett brinnande ljus i! :)

Lånar en bild från styleroom Där det finns bild på Två Lisbeth Dahlin lyktor. De två på bordet.



Härligt med helg! :)

(På något konstigt vis så blandas stora bokstäver i inlägget!)
Kommentarer
Postat av: Magdalena

Snart flyttar ni! Gud va kul =D

2009-11-22 @ 12:04:59
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0