Rena tortyren

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 14:32:08 | I kategori: Allmänt
Två dagar kvar till tortyrkusen är över. Praktiskt prov imorgon (PVK, Trevägskran, infusioner) och Examinationsseminarium på Fredag i maaaaassa moment! Jag har tagit vara på dagarna och pluggat, men energin tog helt slut efter tentan vi hade, jag har ingen motivation kvar!! Är helt slut. Har så sjukt mycket annat att tänka på just nu. Bland annat inför renoveringen och flytten. Ni som vet hur lägenheten ser ut i nuläget vet att man inte behöver göra någonting just nu, men vi känner att vi vill göra om. Göra det till vårt hem, som vi vill ha det. Det finns en uppsjö av olika former, kvalitér och grejer av allt. Vad ska man välja i renoveringsväg? Både jag och P är överänns om att vi tänkte gå på kvalité och inte pris. Men som sagt, det finns en uppsjö av det också!

Nu ska jag försöka plugga lite till. Ska först gå ner till mormor på nedre våningen och ta mig lite fika. Hon fyllde 57 år igår och det blev över massor från igår. Tårta och gosaker. Farligt!

Efter middagen kommer P och hämta mig här i Söråker. Då ska vi åka in till stan på Golvettan & kolla på golv igen. Undra om dem känner igen oss?... Sen återvänder vi hem till Pontus föräldrar och gräver ner oss i böckerna igen!

Nu vet ni hur mitt liv ser ut! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0