Mormor/Emelie dag!

Publicerat: 2009-11-18 Kl: 15:36:39 | I kategori: Allmänt

Idag har jag inte rört skolböckerna. Jag har inte heller dåligt samvete över det. Vi (gruppen) har redan kommit långt så det känns skönt att kunna slappna av någon dag såhär mitt i veckan. För imorgon ska vi sitta igen! :) Då ska vi sätta punkt på grupparbetet. :) Skönt!!

Idag har jag och mormor varit på shoppingrunda! En härlig dag tillsammans och man vart några påsar rikare. Vi tog en god lunch på charm mitt i shoppandet! Ett stick rikare blev mormor också, stannade och tog svininfluensavaccinet på väg hem. När vi skulle gå ut därifrån visade det sig att de inte släppte in fler, vaccinet slut igen! Färden kommer vi göra om snart igen, för det är så mysigt att komma iväg och hitta på saker tillsammans! :)

Ikväll tänkte jag följa med mormor och morfar in till Birsta. Vi ska kolla på lite allt möjligt smått och gott så jag följer med som smakråd! :) Så det blir åter igen en birstatur för mig och mormor som redan varit där en gång idag! :)

Eftersom jag och P åker till Thailand på juldagen så blir det inte något stort julpysselpådrag i vår lägenhet. När vi kommer hem från Thailand är julen över! Vi skippar helt enkelt riktig julgran i år. Stjärnor i fönstren och lite juldekoration får räcka! :) I dag köpte jag en söt liten gran som jag tänkte skulle få räcka som "julgran" då vi ändå inte kommer vara hemma över jul. Vi kommer bara vara hemma dagarna innan, och då räcker det med en liten gran tycker jag! :) Jag hoppas att P går med på det, vilket fall så är granen köpt... ;)



Här kommer en bild på tidigare shopping också! :)

 

Golvet vi köpt är i färgen Wenge, så det kommer bli ett mörktbrunt golv i lägenheten! :)



Bara 6 dagar kvar nu... :) 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va fint! :o)

Det va snyggt på bilden på golvet där de hade mörka lister också :o)

2009-11-18 @ 16:56:41
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det är snyggt med mörka lister! :) Men vi har inte bestämt om vi ska ha vita eller wengefärgade ännu! ;) Beror lite på helheten av rummet tror jag! ;) Får se! :D

2009-11-18 @ 21:10:01
Postat av: Kim

Men hej tjejen! Och tack för alla söta ord :) Ni firade ju själv väldigt många år ihop, himla roligt.. grattis!



Jag hoppas att du får en jättebra helg! Kram

2009-11-19 @ 17:09:11
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0