5 underbara år!

Publicerat: 2009-11-15 Kl: 16:28:10 | I kategori: Allmänt

Idag har jag och P varit tillsammans i totalt 5 år! Förstå, hela 5 underbara år! Vi delar på många fina minnen tillsammans, och fler ska det bli! :)

Vi ska fira vår 5-års dag på stan ikväll. Jag har ingen aning om vart vi ska, P är en liten smygare och han ska överaska mig ikväll! Men jag vet att vi ska äta gott ute på restuarang iallafall! :) Sen får jag se vart det bär av.. :) Jag uppskattar överaskningar, de är alltid lika spännande och trevligt! :)

Idag har vi planerat lite inför Thailandsresan. Vi har kollat upp olika stränder och öar vi tänkt besöka! Det ska bli underbart att åka med dig hjärtat! Jag läängtar så!

Just nu har vi mycket att se fram emot! Både renovering, flytt och resa! Det är så härligt att ha många roliga saker framför sig! :)

Jag älskar dig min snutt! :)




Det här var lääänge sedan! ;) Jag och Pontus på min lillebror maximilians dop 2005.


Vi i alanya 2006. Kortet från vår Första gemensamma utomlandsresa!


FÖRLOVNINGEN 24 Augusti 2008, på Makriaglios.




Som ni förstår så har vi masssssssssor med underbara minnen tillsammans! :)

Nä.. det är nog dags att för mig att göra mig ordning inför kvällen nu! Ska bli så mysigt såå!!:)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Grattis till er. Hoppas ni har en mysig kväll! :)

2009-11-15 @ 23:16:43
URL: http://michaeladeler.blogg.se/
Postat av: MalinP

Hade Maximilian på dagis förra veckan :P gud vilket charmtroll! Hur söt som helst :) hoppas allt är bra, länge sedan man såg dig! Kram!

2009-11-16 @ 19:07:20
Postat av: Carro

Helt underbart :) Hoppas det blir en herrans massa år fler, för er tillsammans .. Kram !

2009-11-17 @ 20:08:02
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0