TISDAG!

Publicerat: 2009-05-19 Kl: 15:09:55 | I kategori: Allmänt

Började dagen med ett pass på Ego imorse innan jag skulle uträtta några ärenden på stan. Nu ska jag sätta mig ner med plugget. Smärtfysiologi står på schemat! Pontus är på nån utbildning på RPK och kommer hem lagomt till middagen.  Sen ska vi åka och handla lite innan P har träning.. :) Sen blir det plugg resten av kvällen..

Igår hade P gjort middag till både mig och Magdalena efter att vi hade varit på stan. De är alltid kul att bli överaskad,vilket jag ofta blir! :) Idag tänkte jag överaska honom! :) :)hihi!

Jag förstår inte..
Vi har alltid så fruktansvärt fint och rent hemma strax innan tenta. Vi drar på tentaplugget till sista sekund. Iofs så pluggar vi båda bäst under press. Vi är dock aldrig ute sista dagarna innan tenta utan en vecka innan, och då känner jag pressen. Men nu är de två veckor till tenta, och därför gör jag allt annat förutom att plugga..

Tänk att det kan vara så kul att städa,tvätta och greja?
Ne.. smärtfysiologi var det!

Kommentarer
Postat av: Issa

Hehe, så sant så sant!:)

2009-05-19 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0