Kristiflygare

Publicerat: 2009-05-21 Kl: 19:10:03 | I kategori: Allmänt
Idag har vi hunnit med mycket. Gym+spinning imorse med Magdalena och Petter+städa lite+pluggat lite och sen på eftermiddagen åkte jag och P ut till Birsta en sväng och köpte lite saker till stugan. Vi åker dit imorgonbitti efter jag varit på jobbet & ordnat sommarschemat! De blir härligt! :)

DAGENS KÖP



 
-Slitna snygga jeans från vero moda till mig!
-Klotgrill och fasadflagga till stugan!
-Cykelkorg till min cykel!
-Flera matkassar med mat!

Nu ska vi ta cyklarna och cykla ner och fika på stan i solen!
Undra hur länge det är sol ikväll? :)
Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga jeans. vilken storlek,kanske kan låna :-)

2009-05-21 @ 21:37:55
Postat av: Anna

GRATTIS! Du är en av vinnarna i min bloggdesigntävling som avslutades igår! :)

För mer info, läs http://www.annasara.net/2009/may/sjalvklart-har-jag-inte-glomt.html



/ Anna

2009-05-24 @ 19:41:15
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0