Heja Sverige!

Publicerat: 2009-05-16 Kl: 20:59:46 | I kategori: Allmänt

Middagen hos Magdalena igår var jätte lyckad. Jätte god 3 rätters! :) Blev en sen kväll och en tidig uppstigning imorse. P hade samling strax innan ett idag, men klockan elva var vi nere på stan. P behövde nya fotbollsskor (kom han på igårkväll bara sådär), sen införskaffade han också en ny keps. Därefter åkte vi vidare och hämtade upp fler spelare som skulle åka med till matchen i Ljustorp. Tog 1h promenad innan matchen började. Superskönt att promenera i finvädret och framförallt mysigt att promenera bland gårdarna med hästar, kossor osv! Såg matchen, slutade med vinst igen, (3-1). 4 raka segrar nu! :) P gjorde två assist igen! :) Därefter åkte vi hem till familjen och firade mamma. Hon fyller 38 år imorgon men vi firade henne idag istället eftersom hon ska åka iväg med jobbet på en weekend imorgonbitti!:) 

Är nu hemma! Var meningen att jag skulle umgås med Magdalena och Jossan ikväll, men uteslutade det då vi kom hem nu ikväll, känner mig jätte hängig och snuvig som bara den. P ska ut med några vänner ikväll och jag ska ligga i soffan och mysa framför Eurovision! Kommer bli dunderskönt! Självklart hämtar jag min älskling sen inatt också! :)

Imorgon ska vi åka till hassela med P familj! Hoppas att jag känner mig bättre då... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0