Måndag=Ledig från skola

Publicerat: 2009-03-16 Kl: 23:10:51 | I kategori: Allmänt
Hade ställt klockan på tio imorse, låg och snoozade i 15 minuter och 17 minuter över tio ringer Johanna.
Såhär började samtalet;
" Aa, de är Emelie"
" Hej!, de är Johanna"
" Hej, de är Emelie"
Ja, ni förstår.. jag var TRÖTT!

Såhär har dagen sett ut:
Fil och havrekuddar till frukost
Aerobics pass
Gjorde en paj till lunch
Birsta city
Sallad på Kebabhouse till middag
Hälsade på min familj som kommit hem från Åre
Vi Busade med bustrollet Maximilian
Hockeytittande hos Pontus föräldrar
..Åkte när det var 1 minut kvar av matchen.=Ilsken P!
Pluggat lite och sett en film

Så har vår dag sett ut!

Imorgon tänkte jag kliva upp tidigt, för att börja rensa garderoben. Har inte satt igång med det än.. Pontus börjar jobba kl 7 imorgon så jag kanske kliver upp då jag också. Han jobbar bara till tolv imorgon, och efter det ska han åka till stugan och skotta lite. Jag ska möta upp Johanna och Petra på stan vid lunchtid, sen blir det träning på eftermiddagen. På kvällen ska jag och Pontus på fotboll på vesthagen. Kommer Pontus hem i lagom tid från stugan så blir det en promis dit! :)

Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja man säger mkt konstigt när man är trött :P

Jag har öppnat dörren hemma (det plingade) och sa: Hej det är Anna..DÅ är man trött..:D

2009-03-17 @ 17:34:18
URL: http://annasara.net
Postat av: Johanna

Hehe.. Ja, du var väldigt trött vill jag lova ;)

Tack återigen för en trevlig eftermiddag! :) Kram, kram

2009-03-17 @ 22:39:51
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0