Måndagen på sportlovsveckan

Publicerat: 2009-03-02 Kl: 16:30:19 | I kategori: Allmänt
Idag är jag avensjuk på alla grundskolor och gymnasieskolor som har fått lov!
Vi har då inte något sportlov! Buhääää!

Imorse då klockan ringde var jag dödstrött! sjukt sjukt trött.
men vi båda kom upp, åt frukost och gjorde oss klara och kom till skolan en halvtimme efter att vi klivit upp. I det här hemmet sover man in i det längsta.. :P När vi kom till skolan visade det sig att de hade gjorts en schemaändring som vi inte hade kollat upp och ej skrivit in det i kalendern. Vi började en timma senare än var vi trodde. satt oss i datasalen och inväntade första föreläsningen! Dagen har gått bra och vi slutade rätt tidigt idag, 14.45! skönt! :)

Nu blir det middag och sen ska jag iväg på spinning!
Ikväll är Pontus träningsfri vilket inte händer så ofta på veckodagarna, så vi tänkte hitta på något. vad vet vi inte än.. men vi kommer nog på något kul! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Redan gjort, gjorde det, då du sa att du skulle dit ;D Ses imorn... Kram

2009-03-02 @ 20:49:01
URL: http://jopa.blogg.se/
Postat av: Petra

Hemsk hemsk hemsk väckarklocka! Den fick stå i hallen tills den dog, nu har jag den som en prydnadssak bara ;) Haha

2009-03-03 @ 11:12:58
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0