Injektioner på KTC

Publicerat: 2009-03-18 Kl: 20:33:54 | I kategori: Allmänt
Nu börjar även våren komma till Sundsvall. UNDERBART!! =)

Idag blev det en tidig uppstigning. Klev upp och skjusade Pontus till jobbet imorse eftersom jag behövde ha bilen till sjukhuset där vi hade en injektionslektion på eftermiddagen! :) Det var en jätte lärorik lektion. Vi fick lära oss att ge subcutant (i underhudsfettet) och intramuskulärt (i en muskel). Därefter skjusade jag hem Johanna och Moa och sen blev det tvättning här hemma. Tvätten har varit igång medan jag varit på Ego och tränat! Imorgon lovar jag att jag kommer ha träningsvärk i hela kroppen! Usch och skönt på samma gång. Nu har jag precis kommit hem, och startat sista maskinen för i kväll och inväntar att min lilla älskling ska ringa så att jag kan åka och hämta honom på jobbet. Fick sms om att han sitter uppe på sjukhuset, IVA och vill ha skjus hem därifrån sen, så tydligen har nått hänt på jobbet. Han förflyttas fort på jobbet måste jag säga. Där händer det grejer verkar det som! Men det är ju så han trivs att jobba, där de händer saker! :)

Nä.. Nu ska jag ta lite yoghurt med havrekuddar medan jag väntar på tvättmaskinen (som tar 2h) och innan P ringer om skjus! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

lämnar en tanke kommentar till dig emelie :)

länge sedan vi pratade

kram sanna

2009-03-19 @ 21:01:49
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0