Kvällspromis på G

Publicerat: 2009-03-15 Kl: 20:18:12 | I kategori: Allmänt
Vad hände igår? Helt otippat att den där låten skulle vinna melodifestivalen! Tror dock att den kommer gå hem i Ryssland. Jag är bara så glad att inte Snälla, snälla kom vidare. Ingen hitt.

Imorse var jag very trött. Hur trött är man inte om man sover 12h i ett svep? Veckan har bestått av mycket och det var de som kanske kom efter. Pontus skjusade mig på jobbet till halv tre eftersom han skulle på fotboll och behövde ha bilen. Har nyss kommit hem från jobbet. Pontus hade ett förslag då han hämtade mig ikväll om att vi skulle ta en långpromis, så det ska vi göra! :) Mysigt att ta en kvällspromis och gå och prata! :) Först ska vi koka lite ägg innan vi går..

Imorgon och på tisdag är jag ledig från skolan, så då ska jag ta tag i garderoben min och städa den och sen på tisdag ska jag möta upp tjejerna på stan igen! :) Träning blir det båda dagarna! :)

Ha det gott gött folk!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hoppas du inte slänger några plagg när du städar garderoben !

Du har så oerhört schnygga kläder och en kalas stil !

2009-03-16 @ 11:38:34
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0