Hejhopp!

Publicerat: 2009-03-06 Kl: 00:36:08 | I kategori: Allmänt

Nu är klockan mycket och jag borde egentligen ha gått och lagt mig för länge sen om jag ska orka upp i hyffsad tid imorgon! :) I dag vid lunchtid mötte jag först upp Mamma och tog en lunch med henne på Kebab house! Där åt vi var sin  sallad! Som vanligt, alltid lika god sallad! Tack så mycket Mamma!! :) Direkt efter åkte jag och jobbade och har jobbat 12-22! :) Direkt efter då jag slutade åkte jag till NCC-hallen där Pontus hade träning. Fick slå mig ner på läktaren och invänta att klockan skulle slå 23!

Imorgon blir det träning mitt på dagen någongång. Issa var sugen på body pump och ville att jag skulle hänka på men jag är mer sugen på spinning. Magdalena var också lite mer sugen på konditionsliknande pass tror jag. men problemet är att passet är fullt vid lunchtid imorgon. får helt enkelt så hur det blir, kanske är någon som avbokar? Kanske blir pump ändå, men känner att det är konditionen jag bör satsa lite extra på just nu! Känns som att det räcker med pump en gång i veckan! :) Men ser nu att sist jag var på pump, var förra torsdagen..alltså 1v. så kanske är dags igen då! :P men hade ju cirkelträning igår, och där ingår många övningar med vikter!


Får se hur de blir! sääängen nu! :)

Godnatt!
 eller

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad duktig du är vännen! :)

2009-03-06 @ 12:53:26
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0