Det här med LOVA saker..

Publicerat: 2009-03-12 Kl: 22:20:25 | I kategori: Allmänt

Blev ett till inlägg ikväll..
Jag har lovat något som jag egentligen skulle vilja slippa. men nu har jag LOVAT idag då vi var på KTC!

PONTUS SKA FÅ TA VENPROV (BLODPROV) PÅ MIG DÅ VI HAFT ÖVNINGAR PÅ SJUKHUSET TILL VECKAN. Hur kan jag utsätta mig för detta? Men jag försökte förklara hur det är att ta prov på en riktig arm, de är så annorlunda om man jämnför med en plastarm!! Men frågan är kanske, HUR KUNDE HAN UTSÄTTA SIG FÖR DET DÅ JAG TOG PÅ HONOM? :P Jag tog på honom för kanske 1 år sedan.. Han är inte ett dugg rädd för stick. Han går ju och ger blod,plasma då och då och där används groteska nålar! Aja, Jag är inte speciellt stickrädd, men han har faktiskt aldrig gjort de i verkligheten tidigare.. Men.. Lovat är lovat!... Brrrgrrr!

Först får han träna på en låsas arm.. 

....sen på mig      


De ska nog gå bra! Jag hoppas att jag inte svimmar och att han inte sticker mig i en muskel eller nått! ;) Haha Neeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0