Vi hade iallafall tur med vädret, igen!?

Publicerat: 2009-06-08 Kl: 23:52:53 | I kategori: Allmänt
Nu är vi hemma efter en helg i stugan. Vädret har varit precis som i Sundsvall. 10 grader. Men vi har haft trevligt ändå! :)

Idag har jag och P varit på Norra Berget med Mamma, Henke och Maximilian. Jätte skönt  väder och mycket folk där! Vi tog därefter en lunch nere på stan och strosade runt i affärer. Köpte en blommig sommarklänning och två par sommarskor. Ett par ballerina och ett par sandaler! På kvällskvisten åkte vi och kollade på syrrans vårshow i Söråker. Hon går ur nian nu och börjar gymnasiet i höst! :) Showen var helt klart sevärd, talang 2009 som tema. Syster sjung för glatta livet till en super fin låt. Hon är så duktig att sjunga! 

Veckan för övrigt då...
Både jag och P är ledig i veckan från jobb, vilket betyder att vi njuuuter av sommarlovet just nu. Jag börjar jobba till helgen och sen drar arbetet igång för oss båda. I veckan blir det en hel del fika nere på stan med vänner, shoppa studentpresent, personalfest, lämna in bilen på Service och på Torsdag och Fredag är det studentfirande och avslutningar som gäller. Det blir trevligt! :)


Nu har vi nyss köpt hem den här filmen.. Hoppas den är lika rolig som den första. Då kommer jag få skratta mycket! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0