Fredag

Publicerat: 2009-06-26 Kl: 17:08:21 | I kategori: Allmänt
Igår efter jobbet blev jag bjuden på grillat hemma hos familjen. P jobbade till 17 och sen hade han träning och medan väntade jag in honom hos mami m. familj. På kvällskvisten hälsade vi på Emil och Isabelle. Satt ute i värmen, åt glass och hade det trevligt. :) 

Idag har vi varit på stranden med jobbet. Vips så var klockan halv två och jag slutade. Så nu är jag ledig hela helgen! :) Ikväll tänkte jag åka ut till Njurunda och träffa Sanna och Victoria, imorgon har Pontus match som jag ska kolla på. På Söndag åker vi till stugan. Är ledig måndag också. LÅNGLEDIGT! :) Sen börjar jag jobba igen. Jobbar alla dagar utom Onsdag och Lördag nästa vecka.

Stannade på Birsta idag efter jobbet och skulle köpa nytt rouge, och jag hade verkligen superduper tur. Det rouge jag alltid använt tidigare, och som jag skulle ha även idag var på rea, halva priset på Åhlens. Så slog till på två rouge =99kr! Sen följde även lite andra saker med hem också.. De är som vanligt. Jag hittar alltid massa saker till mig själv, till P eller hem! Idag köpte jag en ny armani parfym till P också. Nä, nu ska jag ta och göra i ordning middagen. Kycklingsallad! Jag ska äta själv idag eftersom P jobbar långdag idag. De är ju så fruktansvärt tråkigt att äta själv. Men äta bör man, annars dör man.

TREVLIG HELG! 


Oversize t-shirt, rouge, höga skjorts, snoddar x50?, hårspänne & hårnålar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0