Tis 23 Juni

Publicerat: 2009-06-23 Kl: 21:15:55 | I kategori: Allmänt

Vaknade ganska tidigt idag, tog en promenix från östermalm bort till sidsjön och sen hem igen, när jag vart tillräckligt rastlös försökte jag göra allt för att P skulle vakna. Hämta kläder i sovrummet, slå på radion i köket, bädda "min sida" av sängen, dra lite i täcket. Självklart vaknade han till, men inte så pigg på att kliva upp klockan tolv eftersom han hade jobbat natt. Vid två på eftermiddagen kom han upp, då cyklade vi bort till skolan och sen tog vi en lunch på Barista i sommarvärmen! Tog ett varv runt stan, uträtte några ärenden och sen cyklade vi hem igen, då bytte vi ut cykeln mot bilen och åkte till Timrå, först till min familj, sen till P:s. Vi firade Henke i efterskott. Det bjöds på en massa gott. Nu har vi precis kommit hem, varit och handlat massa frukt och grönt på Maxi. P åkte precis till jobbet. Imorgonbitti möts vi i dörren, då är det jag som ska åka och jobba klockan kvart över sju.

ÄNTLIGEN ÄR SOMMARVÄRMEN HÄR OCKSÅ, Är det inte härligt?

Nu har jag beslutångest, ska jag ta en kiwi eller en bit vattenmelon? Hmm... Svårt
      

Kommentarer
Postat av: Mamma

Emelie,ett tips!

Ta både kiwi o vattenmelon :)

2009-06-23 @ 21:46:09
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

Fina bilder gumman.

syns i mörra på mob :)

2009-06-23 @ 22:36:11
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0