SOMMARLOV!

Publicerat: 2009-06-04 Kl: 10:39:55 | I kategori: Allmänt
SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!
Tänk att vi redan gått ett år? Ett år av tre är avklarat.

Äntligen är tentan skriven. På två timmar var 20 frågor besvarade. Hade otur med frågorna tyckte jag. Var ungefär 5 frågor som varit på tidigare tentor, resten var helt nya. Vilket betyder att jag upplevde den väldigt svår. Hade inriktat och pluggat utifrån gamla tentor. Jag håller verkligen tummarna. Träffade några utanför tentamensalen och de tyckte också att det var en grymt svår tenta. Bara vänta och se! Men jag SKA klara den!

Idag blir det sommarlovsfika hos Magda!
Wiiiihoooooo! Men vart tog sommarvärmen vägen?
Jag hoppas den kommer snart igen. Börjar inte jobba förrän 13 Juni så nu ska det njutas i en vecka!
De är avslutningar och studenter som ska firas. Jag har en trevlig vecka att se fram emot helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: natalie

tackar :) vilken av dom? hehe! jaa de tycker jag! :D allt bra här, själv? härligt me lov, se till att njuta nu ;) kramar

2009-06-04 @ 15:20:34
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0