Soliga Onsdag!

Publicerat: 2009-06-24 Kl: 22:26:44 | I kategori: Allmänt
Idag har jag njutit.
Både på jobbet & efter jobbet.

Idag har vi varit på Norra Berget med barnen. Hur lyxigt och bra jobb har jag inte? Vara ute och göra saker som jag själv tycker är kul. Alla var nöjda och belåtna och vid tvåtiden kände vi oss nöjda med en två timmars visit i solen på Norra Berget. En toppen dag på jobbet med andra ord.

När jag slutade jobbet åkte jag på Birsta. Hittade lite smått och gott. Hittade ett linne som de nyligen fått in på MQ, fastnade för det direkt! Sen blev det en klänning och två par skor. Efter att jag inväntat att klockan skulle slå fotbollsdags, så åkte jag ut till Alnö!  Där kollade jag på mitt hjärta som hade match. 9:onde raka fotbollsegern. Inte förlorat en match i serien! Wiihi! :)

Nu har vi precis kommit hem från Ica Nacksta.
Vi var så fruktansvärt sugen på Vattenmelon igen.
Vi äter en vattenmelon om dagen nu.
De är gott. mums!

Imorgon är det jobb igen. Undra vad barnen önskar göra imorgon! ;P

Hoppas att ni haft en lika solig och bra dag som mig! :)
Natti!

 
Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

Syns i morgon stumpan

2009-06-26 @ 00:39:05
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0