Bilen prio ett?

Publicerat: 2009-06-13 Kl: 21:32:58 | I kategori: Allmänt

Nu skulle man kunna säga att bilen är som ny. Servicen i veckan vart tyvärr ingen billig peng (som jag skrev tidigare), men nu åker vi flott. Inte för att de syns utvändigt direkt, men det syns i plånboken. Fick inte någon anmärkning på bilen, så det var ju skönt. Kamrem, vattenpump samt rem blev bytt och det är de som drar iväg prismässigt eftersom detta behöver bytas efter nått år, men skönt att vi inte behöver lämna in den på flera tusen mil nu. På måndag ska vi kosta på bilen ännu mer, då ska "han" få en helt ny framruta eftersom vi råkat ut för ett stenskott i ena hörnet. Ja, som ni hör. Bilen är på topp nu!

Hittills har bilen inte haft ett fel.
Jo, just det. Ett tändstift för ynka 70kr.
Nog om bilsurr!

Nu har jag precis kommit hem från ett 13h arbetspass.
Imorgon väntar ett likandant pass. Men först ska jag nu lägga mig i soffan och må gott innan jag kryper ner i sängen. Tyvärr är jag ensam inatt. P åkte till stugan direkt efter jobbet imorse.

Hoppas ni har haft en lika trevlig Lördag som mig! :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas det går bra på jobbet vännen! =) Vi måste leka i veckan =)

2009-06-14 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0