Sju dagar till..

Publicerat: 2009-07-23 Kl: 23:02:48 | I kategori: Allmänt
Idag fick jag ett erbjudande om att jobba ett 24h´s pass ihelgen. Då slog det mig, varför ska jag inte ta det? Inte behöver jag vara ledig Fredag-Måndag heller. Dessutom är det alltid kul att åka och jobba! :) Satt precis och kollade i min almenacka, jag och P hade inte setts på 5 dagar innan vi sågs idag i 4 timmar under fotbolls/tränarmiddagen. P jobbar hela helgen och ska på träningsläger på Lördagen! Så helgen går också bort. Har inte sovit med varandra på fem nätter och kommer inte sova tillsammans förän om 1 vecka, nästa torsdag. (Nästan pinsamt att berätta). När jag jobbar är han ledig och tvärtom. Vi båda jobbar i närheten av varandra, men vi går om varandra hela tiden. Men det gör inget. I slutet av Augusti ska vi njuta innan skolan sätter igång iallafall. Något att se fram emot! :)

När lördagspasset är slut kommer jag att ha jobbat 75h denna vecka!
Inte illa pinkat. Jag stormtrivs med mitt jobb! :) Underbara barn & underbar personal! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0