De är Juli och jag har shoppat julklappar!(?)

Publicerat: 2009-07-13 Kl: 22:13:30 | I kategori: Allmänt

.. efter att vi hade varit och handlat lite grönsaker idag så tog vi bilen till Birsta. Där träffade vi mormor och morfar. Vi strosade omkring i affärer och vet ni vad? Jag köpte årets fyra första julklappar! Ett halvår till jul och jag har redan börjat handla julklappar!! :P Önskar jag kunde visa er vad jag köpt här i bloggen. Men det kan jag tyvärr inte göra eftersom  min släkt följer bloggen. Vilket fall som helst, jätte söta klappar! :) Gäller att ha framförhållning! ;)

Efter att vi hade strosat omkring ute i Birsta så åkte vi hem och slappade i soffan innan P skulle åka iväg och jobba. Nu sitter jag här och funderar på hur många dagar vi ska tillbringa på varje ställe i Thailand. Jag läängtar som en tok nu!! Jag satt precis och räknade ihop vad hela resan kommer att kosta. Guud säger jag! Dyrt att åka runt jul & nyår! Men vad underbart vi kommer ha!! :) Vi är färdig med thailandssparandet för några månader sedan och det känns otroligt skönt att slippa lägga undan något mer nu! :) Jag kanske avslöjar hur mycket resan kommer gå på då vi kommer hem från resan! :) MINNEN KOMMER VI FÅ IALLAFALL!!! :)


Koh Ngai! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Man märker att du är en driftig tjej som står med båda fötterna på jorden! Du verkar tycka om framförhållning och ordning och reda! Din blogg är rolig att följa! Jag forsätter gärna att följa din blogg!=) Kram från Lina!

2009-07-14 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0