Mys!

Publicerat: 2009-07-12 Kl: 21:24:15 | I kategori: Allmänt
Nu är vi båda hemma efter en jobbarhelg. P har precis åkt på bio med en kompis och jag är bara hemma och tar det lungt i soffan. Melon, tända ljus och en bra bok =Mys!

När P kommer hem ska vi se dokumentären som gick om Thomas Quick nyss på Tvn. Man lär väll sitta livrädd i soffan efter. För P är det ju en vanlig vardag att möta såna sjuka människor, så han lär nog inte bli direkt superchokad över hans beteende, medan jag kommer sitta livrädd. Nä.. fy! Får hoppas att den sjuka människan inte befinner sig borta i Nacksta bara.. Men där lär det väll vara 10x sjukare människor. Huga! Tur man inte vet något.

...då skulle nog P aldrig få åka till jobbet!

Nää..
Vi tänke kolla på nån film sedan också.. Har tre filmer på lån! :)
Jag är ledig imorgon och på tisdag, P har flera nattpass i veckan och redan imorgon på kvällen går han på passen så imorgonbitti ska vi sova ut och bara ta det lungt hela dagen.. Underbart!!

  
  
Kommentarer
Postat av: Carro

Changeling är en oerhört bra film som väckte otroligt starka känslor. Revolutionary road var välskriven. Så genomtänkt berättelse.

Om du kan få tag på The black balloon på något vis så kan jag rekommendera den =)

2009-07-12 @ 23:47:12
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Anna

Changeling är jättebra :) Revolutionary road må vara välskriven.. dock astråkig! :P

2009-07-13 @ 12:35:17
URL: http://paandrasidanvenus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0