Melonjakt

Publicerat: 2009-07-19 Kl: 21:51:21 | I kategori: Allmänt
..idag när P vaknade åkte vi och jagade vattenmeloner. Det var helt slut på vattenmelonerna på Kvantum då jag var där medan P sov, så när P vaknade åt vi en wook som jag gjort och sen gav vi oss iväg på melonjakt. Först Citygross -Endast en kvar -Möglig. Willys i Birsta- Helt slut. Coop i Birsta- Hade flera stycken. Dock dyrast av alla ställen. Blev en dyr vattenmelon. 60 kronor för en normalstor. Fick alltså besöka fyra affärer för att få tag i en ätvänlig vattenmelon. Är det fler än vi som har fått mani på meloner?

Åkte ut till Söråker en sväng & sedan stannade vi på Videoteket på vägen hem, P ville hyra med sig några filmer som han kunde ta med sig till jobbet inatt. Nu har P åkt och jobbat sin sista natt innan han åker till stugan. Själv jobbar jag 2 st. 24h pass i veckan. Detta betyder att jag kommer vara långledig i veckan. Vad ska jag hitta på dårå? Håller tummarna att det blir finväder hela veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0