En dag med lillasyster

Publicerat: 2009-07-14 Kl: 20:30:41 | I kategori: Allmänt
 

Mötte upp syster på tågstationen som hade varit hos en kompis i fränsta vid lunchtid. Gick därefter en sväng på stan, Linnea köpte lite småsaker och jag med, köpte ett par byxor. Därefter bjöd jag Linnea på en lunch på Coffée house. Strax därefter ringde P och tyckte att vi borde åka ut på Birsta. För han behövde handla lite tröjor tyckte han. Tio minuter senare var vi hemma på Östermalm och vi åkte vidare till Birsta. Där köpte Pontus två stycken munkjackor & en keps. Rubb och stubb från Carlings. Därefter åkte vi vidare till Timrå och släppte av Linnea, samtidigt passade P på att äta en kebabsallad på Kebab House. Innan vi åkte hem igen, stannade vi och tog ett besök hos hans föräldrar. Nu har min älskling åkt och jobbat och jag ska ta en promis i det härliga vädret! :)

Underbar dag med andra ord!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0