Andra gången för iår..

Publicerat: 2009-07-11 Kl: 22:41:33 | I kategori: Allmänt
Jag orkar inte... både jag och p kom hem efter 13h arbetspass.. han hade cyklat från nacksta och vi båda var sugen på något gott då jag kom hem. precis då vi skulle åka och handla lite gotta till kvällen så fick vi punka. 200m från vår lägenhet! Var bara att svänga in på en mindre väg och byta. Hade 8 minuter på oss till affären i Nacksta skulle stänga. Tror ni vi hann? Ja, P bytte däcket på 4 minuter! :) Vi hann. Nu sitter vi och äter lite gott framför Ondskan som går på Tvn. Imorgon jobbar vi långdag igen. Vi båda tog på oss extra pass i helgen.. kan ju behövas nu när vi fick punka och måste köpa ett nytt däck igen. typiskt! Tur att vi hade ett nytt Good Year däck som reservdäck. Men ändå drygt.....

Andra gången vi får punka i år.
Jag orkar bara inte...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0