Ledighet!

Publicerat: 2009-01-27 Kl: 20:17:44 | I kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka igen!
Helgen har varit toppen. har jobbat lite, varit på kalas, umgåts, tränat och mått bra! hade föreläsning igår i utvecklingspsykologi, vilket jag tycker är ett jätte intressant ämne, samtidigt som det är ett väldigt svårt ämne! igårkväll var och sarah och shoppade på birsta. köpte en kjol jag ska ha i helgen, en kofta och en sjal. det har kommit in massa fina nyheter så det var jätte kul att spana in det nya, alla dessa färger! efter birstasvängen åkte vi på etic.

idag har vi haft långdag, 8.30-17. först en föreläsning om krispsykologi=JÄTTE INTRESSANT! sen hade vi lunch i sisodär 2h och då åkte jag och johanna in med issa till stan, där tog vi en fika medan vi väntade på eftermiddagsföreläsningen, som handlade om kommunikation! :)

nu är vi "lediga" i två veckors tid. lyxigt va? ;) har lite små uppgifter till kommande seminarium som behöver göras men dem ska vi göra tillsammans i grupp på skolan en dag nästa vecka! ska bli underbart skönt med lite ledighet mitt i såhär! :)

ihelgen har vi klassfest, vilket kommer bli superkul! :D

nu ska jag krypa ner under en filt och se på tv:n en stund.
P åkte och tränade vid sjuktiden och kommer inte hem förän vid halv elva. han skulle först träna på gym och sen fotboll. tänkte göra gofika tills han kommer hem! :) Nä.. TV var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0