termin 1 snart över

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 18:30:03 | I kategori: Allmänt
jag lever i en konstig värld just nu känns det som.
igårkväll var jag super förkyld. var täppt i näsan samtidigt som jag var snuvig hela tiden. halsen sved, jag hade verkligen jätte ont i den. idag när jag vaknade mådde jag hur bra som helst. som en helt ny människa typ. de är verkligen märkligt eftersom förkylningen slog ut ordentligt igårkväll. jag är iallafall glad att jag slipper vara sjuk för imorgon börjar träningen som jag inte hunnit tagit tag i än (förutom promisarna). men imorgon.. då har vi egen studietid och först av allt imorgonbitti ska vi lägga ett pluggschema för vad vi ska göra/hur de här två plugg dagarna och sen blir det ett nyttigt break med träning mitt i sådär! sen väntas det plugg igen efter det..och tvätt! skönt, vi är snart framme vid mållinjen, för termin 1 är snart över. men snart hoppar vi på termin 2 (v.4).. bara fem terminer kvar nu. snart vid mål? njaae
Kommentarer
Postat av: stina

det kommer gå sååååå FORT!

2009-01-07 @ 19:44:52
Postat av: naddie.

nej vad skoj :) tack så jättemycket! kram

2009-01-07 @ 23:17:47
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet att det känns segt och tungt ibalnd, och att fem terminer låter långt men jag har läst fyra nu och det går faktiskt fort :)

2009-01-08 @ 01:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0