nära skjuter ingen hare!

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 15:24:21 | I kategori: Allmänt
idag lämnade vi in granskningen av vetenskapliga artikeln! :) och den ska redovisas nästa tisdag! idag har vi även haft handledning av rapporten. vi fick lite tips som vi tog till oss och sen satt vi i bibblan och skrev klart resultatet. rapporten ska lämnas in på måndag 12/1 både till handledare och till två stycken elever i klassen, de ska opponera vårt arbete, och vi ska opponera deras arbete. vilkas arbete vi ska opponera vet vi inte än..

idag har vi även fått tillbaka två tentor, sen fått sett betyget på en tenta (men har inte hämtat ut den än).

som jag beskrivit tidigare i bloggen så får man bara ha ett fel på läkemedelsberäkningen (gjorde den strax före jul). det visade sig att jag hade ett fel för mycket. alltså två fel sammanlagt. känns tungt men samtidigt ändå inte som något jätte stort hinder egentligen, de är bara att sätta sig och nöta, nöta och nöta. känner mig ändå ganska nöjd, eftersom jag inte hade jätte många fel, sen hade vi ju två tentor samma dag, och jag hade lagt ner mest tid på Farmakologin, den fick jag D på. pluggade bara sista dagen på läkemedelsberäkningen så får vara glad att jag änns fick några poäng! ;P Mikrobiologitentan klarade jag också! så de var skönt! :) Ska skriva läkemedelsberäkningen den 24 januari igen. :)

Pontus klarade läkemedelsberäkningen med fullpott!!! :) så det var kul! Han fick även jätte bra betyg på de andra två tentorna. så jag är glad för hans skull! :) föresten.. läkemedelsberäkningen kan man antingen bli godkänd eller underkänd på. där är det inte A-F betyg som på allt annat.

Kommentarer
Postat av: sanna

Skolan börjar 19:e januari, ca 2 veckor kvar! :) Japp, det har han. men har inte fått svar än, men lär väl få de vilken dag som helst! Jo, precis de är så vi tänkt, väldigt bra att kunna plugga tillsammans. Nix, har inte tagit körkort än, men eftersom ja kommer plugga på distans så är de ju ingen fara att få åka buss de dagar ja väl ska upp, och om rappe kommer in så åker jag ju självklart med honom eftersom han har körkort! :) tack så mycket! :)

2009-01-07 @ 16:48:21
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0