underbar kväll med underbart sällskap!

Publicerat: 2009-01-09 Kl: 23:51:44 | I kategori: Allmänt

jag tycker wallander filmerna alltid är bra, men den här filmen är den bästa filmen på länge som gjorts tycker jag. väldigt sevärd!

maten på jops var underbart god. vart en jätte mysig middag! :) förrätt och varmrätt fick jag i mig, men vart tvärmätt och orkade inte efterrätten.

nu har vi precis kommit hem. ska se let´s dance (via datorn-till tv:n) sen blir det nog bädden. känner mig väldigt nöjd och belåten! imorgon väntas jobb klockan två, ett 24timmarspass! alltid lika roligt! :) issa skrev nyss ett sms till mig där hon bland annat skrev: jobba inte ihäl dig ihelgen. svaret tillbaka blev: det kan man inte göra på mitt jobb, man kan bara älska det. så tror jag att alla arbetskamrater också känner. visst har jag rätt? :)

på söndag blir det fotboll efter jag slutat jobbat som sagt, och på måndag åker vi till stugan en stund innan pluggandet sätter igång på eftermiddagen. då ska även maximilian med och åka bob. det blir roooligt! :) 

Föresten, känner mig rätt elak.
stod en bil parkerad på vår parkeringsplats då vi kom hem ikväll. då skrev jag denna lapp:


  
jag hoppas jag inte kommer med i grannfejden eller nått.
jag tände till helt enkelt. (detta har jag ärft av min far!) ni som känner mig, vet att jag är rätt rak som person. rätt ska vara rätt.

jag hoppas faktiskt att "besökaren" knackar på. då får jag ju berätta hur det ligger till. finns inga riktiga besökparkeringar vid huset. utan de är 20 meter bort. pontus kommer dock skämas över mig om det knackar på dörren. ;)

:$ ;) aja.. får ni se denna lapp eller nått, var vänlig kontakta mig då. är inget illa menat, bara en liten läxa! hahaha!
jag känner mig hemsk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har helt rätt om jobbet gumman! Vi har tur som har ett så underbart jobb ;)! Diggar din nya pälsmössa darling.

2009-01-10 @ 11:53:12
Postat av: stina

instämmer på vad föregående talare sa :D

2009-01-10 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0