ta med mig i bagaget!

Publicerat: 2009-01-15 Kl: 18:19:24 | I kategori: Allmänt
idag har vi hunnit med mycket.
vi var på bibblan halv elva imorse och då skrev vi klart opponeringen till imorgon, samt frågorna vi ska ställa till en annan grupp, sen åkte vi hem, åt lunch, såg film och sen for jag och simmade. när jag kom hem hade pontus gjort maten: bulgur, kyckling, sallad och en kall sås. var superduper gott! :)

sitter nu och spanar på resor till asien! finns massvis med resemål/länder man vill besöka. 
vi får se när det bär av.. så svårt att åka när man har skola, eftersom när man väl åker då vill man vara borta ett tag också. jag är avensjuk på min arbetskompis stina, hon den rackarn åker till kina på söndag. nejnej, jag blir inte avensjuk! ;)

nä nu ska jag forsätta deppa och boka tvättis.

skönt med helg imorgon föresten! :) ska bli superskönt. dessutom är vi lediga på måndag=Långhelg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman du får inte fara nånstans i april för då ska jag fara till usa så då vill jag ha semester hehe ;)!!!Kram kram

2009-01-16 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0