speglarna igenimmade på 10 sek.

Publicerat: 2009-01-06 Kl: 22:10:04 | I kategori: Allmänt
nu har förkylningen slagit ut ordentligt efter duschen här ikväll. finns inget bättre än att duscha länge i jätte varmt vatten, nästan så det bränns och blir röd. varje gång pontus hoppar in i duschen då jag duschat frågar han: "hur fasen kan du duscha sådär varmt?" ..jag duschar oftast länge och varmt!!

nu ska vi skriva ut uppgiften som vi ska lämna in imorgon och sen hoppa ner i sängen.
inatt sov P på soffan, för  första gången då båda är hemma eftersom han är rädd att bli smittad, han får inte bli sjuk till söndag tydligen. han har fotbollsmatcher då. men han är säkert redan smittad nu eftersom det var jag som gjorde maten idag. vi har ju faktiskt fått lärt oss i skolan att den som är sjuk ska absolut inte stå i köket, då blir alla andra som äter maten sjuk också. vilket inte jag tänkte på innan jag började med maten. hoppas han vill sova med mig inatt iallafall! ;)

 
Kommentarer
Postat av: Petra

Vet du emelie? Jag tror du har smittat mig också! :O Jag som inte heller får bli sjuk tills på söndag! ;P

2009-01-07 @ 12:02:34
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0